Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1787
Назва: | Вплив професійного самовизначення на зміст ціннісних орієнтацій студентів педагогічного інституту |
Інші назви: | Professional Self-Determination Effect on the Content of Students Values in Pedagogical Institute |
Автори: | Бабій, М. Ф. Приймачук, Р. В. Babii, M. F. Pryimachuk, R. V. |
Бібліографічний опис: | Бабій, М. Ф. Вплив професійного самовизначення на зміст ціннісних орієнтацій студентів педагогічного інституту / М. Ф. Бабій, Р. В. Приймачук // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2012. – Вип. 19. – С. 11-19. – Бібліогр.: 5 назв. |
Дата публікації: | 2012 |
Дата внесення: | 3-жов-2013 |
Видавництво: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Теми: | професія професійне самовизначення ціннісні орієнтації інструментальні та термінальні переконання цілепокладання profession professional self-determination values instrumental and terminal believes goal-setting |
Короткий огляд (реферат): | Професійне самовизначення являє собою вибіркове ставлення до світу професій в цілому та до конкретної вибраної професії. Його ядром є свідомий вибір спеціальності з урахуванням власних особливостей та можливостей, вимог професійної діяльності й соціально-економічних умов. Під час стратегічного вибору життєвих (професійних, освітніх) альтернатив особистість опирається на систему сформованих у неї ціннісних орієнтацій. Їхній зміст може бути різний і змінюватися залежно від життєвих пріоритетів. Professional self-determination is a selective approach to the world of professions in general and to the particular profession. Its kernel is the conscious choice of specialty, taking into account its own characteristics and capabilities, requirements of professional activities and socio-economic conditions. In a situation of strategic choices in vital (professional, educational) alternatives a person relies on the formed system of his values. Their contents may be different and vary depending on life priorities. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1787 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Психологічні перспективи, 2012, № 19 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Babii.pdf | 146,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.