Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17644
Title: Соціальна реклама у контексті сучасної медіа культури: сутність еволюція, функції
Authors: Карпюк, Дмитро
Issue Date: 2018
Date of entry: 11-May-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: реклама
соціальна реклама
соціальна проблема
прихована реклама
Series/Report no.: Філософські науки;№ 10 (383)
Abstract: У статті визначено тлумачення поняття «соціальна реклама», та проводиться культурологічний аналіз та систематизація феномену соціальної реклами в сучасному медіа просторі. соціальна реклама це реклама, спрямована на зміну моделей соціальної поведінки та привернення уваги до суспільно значущих явищ та проблем. Соціальна реклама становить особливу форму неособистого представлення і просування соціальних ідей, поведінки і практик, що сприяють як гуманізації суспільства в цілому, так і досягненню окремих цілей, корисних з точки зору суспільного блага. Зацікавленість феноменом соціальної реклами сучасних дослідників зумовлена тим, що поширення соціальної реклами у медійному світі зростає як і її вплив на суспільство. Також ми можемо спостерігати той факт, що феномен соціальної реклами постійно знаходиться у розвитку та трансформує свою форму подачі в залежності він сучасних медіа за допомогою яких даний вид реклами доноситься до людей та соціальних проблем метою яких є їх висвітлення.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17644
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Філософські науки", 2018, №10 (383)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
karpiuk.pdf272,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.