Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1754
Title: | Психологічні особливості лідерської обдарованості учнів гімназії |
Other Titles: | Psychological Peculiarities of Leaders’ Creativity Amond Colledge Students |
Authors: | Мітлош, А. В. Mitlosh, A. V. |
Bibliographic description (Ukraine): | Мітлош, А. В. Психологічні особливості лідерської обдарованості учнів гімназії / А. В. Мітлош // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 176-185. – Бібліогр.: 4 назви. |
Issue Date: | 2011 |
Date of entry: | 20-Sep-2013 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Keywords: | лідерська обдарованість творчість лідера діагностика лідерської обдарованості aptitude for leadership leader’s creativity aptitude for leadership diagnosis |
Abstract: | У публікації представлені психологічні аспекти проблеми лідерської обдарованості гімназистів. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, визначено основні якості та психологічні особливості лідера, які складають лідерську обдарованість. Запропоновано інструментарій для психологічної діагностики лідерської обдарованості школярів. Подано результати емпіричного дослідження лідерської обдарованості учнів гімназії. The publication presents the psychological aspects of school students’ aptitude for leadership. The basic qualities and the psychological characteristics of aptitude for leadership are identified. Psychological diagnosis for aptitude for leadership of students is proposed. The results of empirical research of students’ aptitude for leadership is presented. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1754 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Психологічні перспективи, 2011, № 18 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Mitlosh.pdf | 309,81 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.