Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1751
Title: | Емоційний інтелект практичних психологів як важливий компонент професійної спрямованості |
Other Titles: | Emotional Intelligence Practical Psychologists as an Important Component of Professional Orientation |
Authors: | Крупич, С. О. Філіппова, І. Ю. Krupych, S. О. Filippova, I. Yu |
Bibliographic description (Ukraine): | Крупич, С. О. Емоційний інтелект практичних психологів як важливий компонент професійної спрямованості / С. О. Крупич, І. Ю. Філіппова // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 150-159. – Бібліогр.: 9 назв. |
Issue Date: | 2011 |
Date of entry: | 20-Sep-2013 |
Publisher: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Keywords: | емоційний інтелект професіоналізм професійна спрямованість задоволеність працею emotional intelligence professionalism professional orientation job satisfaction |
Abstract: | У статті охарактеризовано результати дослідження взаємозв’язку емоційного інтелекту та професійної спрямованості особистості. Узагальнено концептуальні підходи до розуміння емоційного інтелекту, окреслено особливості професіоналізму та задоволеність професійною діяльністю практичних психологів. The paper presents the results of a study devoted to examining the relationship of emotional intelligence and professional orientation of the individual. Conceptual approaches to understanding emotional intelligence, have been generalized, features of professionalism and satisfaction with occupational practices of psychologists have been outlined. |
URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1751 |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Психологічні перспективи, 2011, № 18 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Krupych.pdf | 262,05 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.