Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17501
Title: Крос-маркетинг у посиленні конкурентоспроможності підприємств видавничої сфери на ринку України
Authors: Косар, Н.
Кузьо, Н.
Bibliographic description (Ukraine): Косар, Н., Кузьо, Н. Крос-маркетинг у посиленні конкурентоспроможності підприємств видавничої сфери на ринку України. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 461-464
Issue Date: 2020
Date of entry: 12-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: крос-маркетинг
видавничої сфери
Abstract: Досліджено крос-маркетинг у посиленні конкурентоспроможності підприємств видавничої сфери на ринку України
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17501
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosar 461-464.pdfKosar321,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.