Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17501
Назва: Крос-маркетинг у посиленні конкурентоспроможності підприємств видавничої сфери на ринку України
Автори: Косар, Н.
Кузьо, Н.
Бібліографічний опис: Косар, Н., Кузьо, Н. Крос-маркетинг у посиленні конкурентоспроможності підприємств видавничої сфери на ринку України. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 461-464
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 12-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: крос-маркетинг
видавничої сфери
Короткий огляд (реферат): Досліджено крос-маркетинг у посиленні конкурентоспроможності підприємств видавничої сфери на ринку України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17501
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosar 461-464.pdfKosar321,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.