Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17491
Назва: Вплив реклами на підсвідомість споживача
Інші назви: The effect of advertising on the consumer's subconscious
Автори: Воскресенська, О.
Орловська, О.
Бібліографічний опис: Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 431-434
Дата публікації: 2020
Дата внесення: 12-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: реклама
споживач
Короткий огляд (реферат): Досліджено вплив реклами на підсвідомість споживача
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17491
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voskresenska 431-434.pdfVoskresenska265,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.