Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВоскресенська, О.-
dc.contributor.authorОрловська, О.-
dc.date.accessioned2020-04-12T08:13:56Z-
dc.date.available2020-04-12T08:13:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСоціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (18 лютого 2020 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2020. - С. 431-434uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17491-
dc.description.abstractДосліджено вплив реклами на підсвідомість споживачаuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectспоживачuk_UK
dc.titleВплив реклами на підсвідомість споживачаuk_UK
dc.title.alternativeThe effect of advertising on the consumer's subconsciousuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки (2020)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Voskresenska 431-434.pdfVoskresenska265,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.