Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1748
Title: Педагогічне спілкування як категорія психологічної науки
Other Titles: Pedagogicаl Intercourse as Category of Psychological Science
Authors: Ковальчук, З. Я.
Koval’chuk, Z. Ya.
Bibliographic description (Ukraine): Ковальчук, З. Я. Педагогічне спілкування як категорія психологічної науки / З. Я. Ковальчук // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 121-132. – Бібліогр.: с. 131-132.
Issue Date: 2011
Date of entry: 20-Sep-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: педагогічне спілкування
психологія педагогічного спілкування
функції педагогічного спілкування
комунікативне
інтерактивне
рецептивне спілкування
стилі спілкуванн
pedagogical intercourse
psychology of pedagogical intercourse
functions of pedagogical intercourse
communicative
interactive
perceived intercourse
styles of intercourse
Abstract: Висвітлено психологічні аспекти педагогічного спілкування, проаналізовано суть, функції, сторони, стилі, комунікативна, інтерактивний та перцептивний складники педагогічного спілкування. Light up the basic psychological aspects of pedagogical intercourse, essence, functions, sides, is examined, communicative, interactive and перцептивная making intercourses and his styles.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1748
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2011, № 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kovalcuk.pdf210,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.