Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1748
Назва: Педагогічне спілкування як категорія психологічної науки
Інші назви: Pedagogicаl Intercourse as Category of Psychological Science
Автори: Ковальчук, З. Я.
Koval’chuk, Z. Ya.
Бібліографічний опис: Ковальчук, З. Я. Педагогічне спілкування як категорія психологічної науки / З. Я. Ковальчук // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 121-132. – Бібліогр.: с. 131-132.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 20-вер-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: педагогічне спілкування
психологія педагогічного спілкування
функції педагогічного спілкування
комунікативне
інтерактивне
рецептивне спілкування
стилі спілкуванн
pedagogical intercourse
psychology of pedagogical intercourse
functions of pedagogical intercourse
communicative
interactive
perceived intercourse
styles of intercourse
Короткий огляд (реферат): Висвітлено психологічні аспекти педагогічного спілкування, проаналізовано суть, функції, сторони, стилі, комунікативна, інтерактивний та перцептивний складники педагогічного спілкування. Light up the basic psychological aspects of pedagogical intercourse, essence, functions, sides, is examined, communicative, interactive and перцептивная making intercourses and his styles.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1748
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2011, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalcuk.pdf210,4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.