Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1743
Назва: Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики)
Інші назви: Investigation of Learning Process Based on Analyse of Statistic Moment Velocity Distributions of Learning Actions (on the Materials of Computer Science Learning)
Автори: Головін, Микола Борисович
Holovin, Mykola B.
Бібліографічний опис: Головін, М. Б. Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики) / М. Б. Головін // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 72-82. – Бібліогр.: 8 назв.
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 19-вер-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: модель навчання
знання
уміння та навички
статистичні розподіли
метод моментів
великі групи студентів
model of education
knowledge
abilities
statistical distribution
moments method
big groups of students
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано методом моментів трансформації форми експериментальних статистичних розподілів швидкостей навчальних дій. Показано, що залежності цих моментів від фази навчання можуть виступати як інтегральні покажчики формування нових синтетичних умінь та відповідних понятійних одиниць для групи суб’єктів навчання. Матеріали можуть бути використані для автоматизації навчання, у тому числі дистанційного. An analyse was made, using the method of moments of form trasnformation of experimental statistic distributions of learning actions velocity. The dependence of these moments from the learning phase can be used as integral indicators of new synthetic abilities forming and appropriate conceptional units for the groups of subject learning. Materials can be used for automatization of education, including distance education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1743
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2011, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovin.pdf497,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.