Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1743
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловін, Микола Борисович-
dc.contributor.authorHolovin, Mykola B.-
dc.date2011-
dc.date.accessioned2013-09-19T13:56:38Z-
dc.date.available2013-09-19T13:56:38Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГоловін, М. Б. Дослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики) / М. Б. Головін // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 72-82. – Бібліогр.: 8 назв.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 013.77:004.42; 37.013.03:004. 588(073)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1743-
dc.description.abstractПроаналізовано методом моментів трансформації форми експериментальних статистичних розподілів швидкостей навчальних дій. Показано, що залежності цих моментів від фази навчання можуть виступати як інтегральні покажчики формування нових синтетичних умінь та відповідних понятійних одиниць для групи суб’єктів навчання. Матеріали можуть бути використані для автоматизації навчання, у тому числі дистанційного. An analyse was made, using the method of moments of form trasnformation of experimental statistic distributions of learning actions velocity. The dependence of these moments from the learning phase can be used as integral indicators of new synthetic abilities forming and appropriate conceptional units for the groups of subject learning. Materials can be used for automatization of education, including distance education.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмодель навчанняuk_UK
dc.subjectзнанняuk_UK
dc.subjectуміння та навичкиuk_UK
dc.subjectстатистичні розподілиuk_UK
dc.subjectметод моментівuk_UK
dc.subjectвеликі групи студентівuk_UK
dc.subjectmodel of educationuk_UK
dc.subjectknowledgeuk_UK
dc.subjectabilitiesuk_UK
dc.subjectstatistical distributionuk_UK
dc.subjectmoments methoduk_UK
dc.subjectbig groups of studentsuk_UK
dc.titleДослідження процесів навчання на основі аналізу моментів статистичних розподілів швидкостей навчальних дій (на матеріалах вивчення інформатики)uk_UK
dc.title.alternativeInvestigation of Learning Process Based on Analyse of Statistic Moment Velocity Distributions of Learning Actions (on the Materials of Computer Science Learning)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Психологічні перспективи, 2011, № 18

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holovin.pdf497,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.