Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17303
Title: Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Assessment of strategic planning of marketing activities of the enterprise
Authors: Конюх, І.
Bibliographic description (Ukraine): Інноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (25 жовтня 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2018. - С. 144-147
Issue Date: 2018
Date of entry: 23-Mar-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: стратегічне планування
маркетингова діяльність підприємства
Abstract: Досліджено оцінку стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17303
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konyuh 144-147.pdfKonyuh504,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.