Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17303
Назва: Оцінка стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
Інші назви: Assessment of strategic planning of marketing activities of the enterprise
Автори: Конюх, І.
Бібліографічний опис: Інноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (25 жовтня 2018 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. - Луцьк, 2018. - С. 144-147
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 23-бер-2020
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: стратегічне планування
маркетингова діяльність підприємства
Короткий огляд (реферат): Досліджено оцінку стратегічного планування маркетингової діяльності підприємства
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17303
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства (2018)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konyuh 144-147.pdfKonyuh504,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.