Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1728
Title: Характеристика домінуючих чинників побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів
Other Titles: Characteristics of the Dominant Factors of Building Self- Realization Strategies of Students with Disabilities
Authors: Барна, М. В.
Barna, M. V.
Bibliographic description (Ukraine): Барна, М. В. Характеристика домінуючих чинників побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів / М. В. Барна // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології ; [редкол.: Л. Засєкіна (голов. ред.) та ін.]. – Луцьк, 2011. – Вип. 18. – С. 29-39. – Бібліогр.: 1 назва.
Issue Date: 2011
Date of entry: 17-Sep-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: самореалізація
стратегія самореалізації
особистість
домінуючі фактори
психологічний бар’єр
студенти-інваліди
self-realization
self-realization strategy
personality
dominant factors
psychological barrier
students with disabilities
Abstract: Досліджено психологічні чинники побудови стратегії самореалізації молоді з обмеженими можливостями здоров’я в умовах професійної підготовки у вищому навчальному закладі. Виділено домінуючі фактори, які впливають на побудову стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Подано характеристику психологічних бар’єрів, які входять у систему значущих чинників. Наведено результати емпіричного дослідження домінуючих чинників побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів. Особливу увагу приділено висвітленню ролі особистісних якостей, які сприяють самореалізації студентів з інвалідністю. The article investigates the psychological factors of building the self-realization strategy of young people with disabilities health in terms of professional training in higher education. Select the dominant factors that affect the build of the self-realization strategy of students with disabilities. Served characteristic psychological barriers that are significant factors in the system. Are given results of empirical research of the dominant factors of building self- realization strategies of disabled students. Particular attention is paid to highlighting the role of personal qualities that contribute to self-realization of students with disabilities.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1728
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2011, № 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Barna.pdf287,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.