Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17147
Title: Процес розробки маркетингової конкурентної стратегії банку
Authors: Солоджук, Т.-М. В.
Bibliographic description (Ukraine): Солоджук Т.-М. В. Процес розробки маркетингової конкурентної стратегії банку / Т.-М. В. Солоджук // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 686-688.
Issue Date: 2019
Date of entry: 26-Feb-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: процес розробки
конкурентна стратегія
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17147
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Solodzhuk 686-688.pdfПРОЦЕС РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ БАНКУ561,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.