Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17140
Title: Інноваційні форми маркетингових досліджень: інтернет-маркетинг
Authors: П’явка, Н. В.
Bibliographic description (Ukraine): П’явка Н. В. Інноваційні форми маркетингових досліджень: інтернет-маркетинг / Н. В. П’явка // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 670-673.
Issue Date: 2019
Date of entry: 26-Feb-2020
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: Форми маркетингових досліджень
Інтернет-маркетинг
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17140
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pjavka 670-673.pdfІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ495,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.