Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17138
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПолінкевич, О. М.-
dc.contributor.authorДаркевич, А. І.-
dc.date.accessioned2020-02-26T08:09:30Z-
dc.date.available2020-02-26T08:09:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПолінкевич О. М., Даркевич А. І. Принципи маркетингової діяльності на лісогосподарських підприємствах / О. М. Полінкевич, А. І. Даркевич // Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства: [матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2019 р.)]/ відп. ред. О. М. Полінкевич, Л. В. Шостак. – Луцьк, 2019. – С. 667.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/17138-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UK
dc.subjectлісогосподарські підприємстваuk_UK
dc.titleПринципи маркетингової діяльності на лісогосподарських підприємствахuk_UK
dc.typeConference Abstractuk_UK
Розташовується у зібраннях:Інноваційний розвиток та безпека підриємства в умовах неоіндустріального суспільства (2019)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polinkevych 667.pdfПРИНЦИПИ МАРКЕТИНГОВЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ЛІСОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ433,97 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.