Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16862
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСальнікова, Світлана Анатоліївна-
dc.contributor.authorКлимюк, Артур-
dc.date.accessioned2020-02-11T16:27:38Z-
dc.date.available2020-02-11T16:27:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСальнікова, С., Климюк, А. (2018). Масове кіно як чинник ціннісних орієнтацій студентів (за результатами соціологічного дослідження). Соціологічні студії, 2(13), рр. 45–53. DOI: https://doi.org/10.29038/2306-3971-2018-01-45-52uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16862-
dc.description.abstractДослідження полягає у виявленні особливостей впливу сучасного масового кіно на формування ціннісних орієнтацій студентської молоді в рамках кількісної стратегії. Емпірична база статті – результати пілотного дослідження, проведеного лабораторією соціологічних досліджень Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки серед студентів 2–4-го курсів у період із 26.09.2018 до 05.10.2018 (обсяг вибірки становить 210 осіб). Виявлено, що рівень поширеності масового кіно серед студентів є високим (85,6 %) і характер його впливу визначається як позитивний (50,8 %) чи нейтральний (35,8 %). Негативний вплив (3,3 %) проявляється в наявності сцен насильства, пропагуванні алкоголю й наркотиків, утечі від реальності тощо. Позитивний вплив кіно полягає в психологічному розвантаженні (55,8 %), сприянні інтелектуальному розвитку (43,3 %) та формуванню життєвих стратегій (35,0 %). Масове кіно формує образ авторитетного або життєлюбного лідера, патріотичність не є його обов’язковою рисою. «Подивитися фільм» для студента означає розважитися (58,3 %), та провести вільний час (55,0 %), першочергово звертаючи увагу на сюжет фільму (68,3 %), акторську гру (58,3 %), оригінальність картини (35,0 %), сценарій (30,8 %) тощо. Та й призначення кіно, на думку студентської молоді, полягає в тому, аби бути засобом відпочинку й розваги (55,0 %), пропагувати позитивні моральні цінності (45,8 %), бути джерелом нових знань про світ і людей (45,0 %). На користь розважальної місії фільму свідчить розподіл жанрових уподобань волинських студентів, а це – кінокомедії (60,8 %), пригодницькі фільми (43,3 %), детективи (35,8 %), ліричні фільми про любов і сім’ю (35,0 %) тощо. Інтернет є основним ресурсом для перегляду кіно (79,2 %), незначна частка студентів відвідує кінотеатри (15,0 %). Вибір контенту залежить від ціннісно-нормативної бази кожного.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectхарактер впливу кіноuk_UK
dc.subjectрівень поширеності кіноuk_UK
dc.subjectодновимірний розподілuk_UK
dc.subjectціннісно-нормативна системаuk_UK
dc.titleМасове кіно як чинник ціннісних орієнтацій студентів (за результатами соціологічного дослідження)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 316.752-057.87:791.2-
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2018, № 2 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
socst_2018_2_8.pdf196,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.