Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16318
Title: Особливості впровадження технології корекції фізичного стану студентів в процесі фізичного виховання
Other Titles: The peculiarities of Introduction of Correction Technology of Physical Condition of Students in the Process of Physical Education
Authors: Асаулюк, Інна Олексіївна
Дяченко, Анна Анатоліївна
Asauluk, Inna
Dyachenko, Anna
Bibliographic description (Ukraine): Асаулюк І. О. Особливості впровадження технології корекції фізичного стану студентів в процесі фізичного виховання / Інна Асаулюк, Анна Дяченко // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 31. – С. 12-17.
Issue Date: 2018
Date of entry: 26-Sep-2019
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: фізичний стан
корекція
студенти
музичне мистецтво
physical condition
correction
students
musical art
Abstract: Особливості процесу фізичного виховання студентів мистецьких спеціальностей представлено обмеженою кількістю робіт, у яких вирішено окремі питання вдосконалення вмінь і навичок та фізичної підготовленості загалом. У статті наголошено про потребу комплексного підходу до підвищення ефективності процесу фізичного виховання студентів мистецьких спеціальностей. Визначено, що особливості фізичної підготовки студентів спеціальності «Музичне мистецтво» зумовлюються специфікою прояву фізичних якостей, складних механізмів робочих рухів музикантів. Методи дослідження – аналіз спеціальної науково-методичної літератури; вивчення та узагальнення педагогічного досвіду, педагогічний експеримент, якісний аналіз результатів експерименту. У педагогічному експерименті брали участь студенти навчальних закладів культури і мистецтв. Завдання дослідження відображають поступовість досягнення мети та передбачали опис особливостей упровадження технології корекції фізичного стану студентів спеціальності «Музичне мистецтво». У статті схарактеризовано використання комплексів вправ фізкультхвилинок і фізультпауз у технології корекції фізичного стану студентів спеціальності «Музичне мистецтво» на дисциплінах циклу професійної підготовки. The peculiarities of the process of physical education of students of artistic specialties are represented by a limited number of works, in which the certain issues of improving skills and physical fitness in general are solved. The article emphasizes the need for a comprehensive approach to increasing the efficiency of the process of physical education of students of artistic specialties. It is determined that the peculiarities of physical training of students of the specialty «Musical art» are determined by the specifics of the manifestation of physical qualities, complex mechanisms of the working movements of musicians. Methods of the research – analysis of special scientific and methodical literature; study and generalization of pedagogical experience, pedagogical experiment, qualitative analysis of the results of the experiment. The students of educational institutions of culture and arts are involved in the pedagogical experiment. The objectives of the study reflect the gradual achievement of the goal and envisaged a description of the peculiarities of the introduction of the technology of correction of the physical condition of students of the specialty «Music Art». The article describes the usage of physical exercises and exercises during physical pauses in the technology of correction of the physical condition of students of the specialty «Musical art» on the disciplines of the cycle of professional training.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16318
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 31

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Inna Asauluk, Anna Dyachenko.pdfОсновна стаття351,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.