Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16217
Назва: Компетентнісний підхід у викладанні студентам-соціологам методології та організації наукових досліджень у галузі
Автори: Ліщук-Торчинська, Тетяна
Бібліографічний опис: Ліщук-Торчинська, Т. (2018). Компетентнісний підхід у викладанні студентам-соціологам методології та організації наукових досліджень у галузі. Соціологічністудії, 1(12), рр. 32–36.DOI: https://doi.org/10.29038/2306-3971-2018-01-32-36
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 29-лип-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
DOI: 10.29038/2306-3971-2018-01-32-36
Теми: наука
наукова діяльність
етос науки
критична настанова
профіль вченого
Короткий огляд (реферат): Викладання курсу розглянуто в загальному контексті підвищення якості знань у вищій школі та формування загальних і фахових компетентностей магістрів у сфері наукового пошуку. У статті визначено необхідні для освоєння магістрами базові джерела: праці М. Вебера та Р. Мертона із соціології науки, П. Бурдьє – із соціології освіти й науки, текст Райта Ч. Міллса – про соціологічну уяву, праця У. Еко – із семіотики тесту тощо – заради формування поняття про науку як систему знання, соціальний інститут, професійну діяльність. Підкреслено, що наукова діяльність неможлива поза визначеністю соціальної позиції вченого, сутність чого полягає в здатності бути критичним, утілювати в практику наукової роботи іманентну, за визначенням статусу науковця, опозиційність вченого. Розглянуто конкретні завдання з розвитку критичної перспективи й окремі способи злучення магістрів-соціологів до практики наукової творчості. Обґрунтовано необхідність ознайомлення магістрів-соціологів із сучасними вимогами наукового співтовариства до вченого за допомогою окреслення моделі авторського профілю науковця та процедури створення унікального ідентифікатора вченого, з можливостями використання у науковій роботі ресурсів міжнародних баз наукометричних даних. Підкреслено, що наукова робота передбачає значно більше обов’язків, аніж продукування дослідником нового істинного знання а, отже, вимагає від науковця оволодіння все новими компетентностями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16217
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Соціологічні студії, 2018, № 1 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
221.pdf163,93 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.