Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16112
Назва: | Упровадження освітньої концепції навчання дітей з особливими потребами |
Інші назви: | The article is devoted to implementing of the educational concept of teaching children with special needs |
Автори: | Семенюк, Антоніна Афанасіївна Хникіна, Оксана Олександрівна Шкаровецька, Алла Дмитрівна Semeniuk, Antonina A. Khnykina, Oksana O. Shkarovetska, Alla D. |
Бібліографічний опис: | Семенюк А. Упровадження освітньої концепції навчання дітей з особливими потребами / А. Семенюк, О. Хникіна, А. Шкаровецька // Інноваційна педагогіка. – Одеса. – Випуск 11., Т. 3. – 2019. – С. 77–80 |
Дата публікації: | 2019 |
Дата внесення: | 10-лип-2019 |
Видавництво: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Теми: | educational concept inclusive education innovative method children with disabilities interactive method adaptation освітня концепція інклюзивна освіта інноваційний метод діти з обмеженими можливостями інтерактивний метод адаптація |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена одному з нагальних питань сучасної української школи – запровадженню освітньої концепції навчання дітей з особливими освітніми потребами. Проаналізовано досвід країн Європи та США як базових у ході поширення інклюзивної освіти в Україні. Зроблено спробу визначити можливі шляхи подолання проблем, пов'язаних з психологічною та соціальною адаптацією дітей з обмеженими можливостями. Зокрема, розглянуто роль інноваційних методів в когнітивному, фізичному, мовному, соціальному й емоційному розвитку дітей. Значну увагу приділено перевагам інноваційної методики інклюзивного навчання. The article is devoted to one of the urgent issues of the modern Ukrainian school – the introduction of an educational concept of teaching children with special educational needs. The experience of European countries and the USA as the basis in the course of the extension of inclusive education in Ukraine is analyzed. Considerable attention is paid to the advantages of the innovative methods of inclusive education.An attempt has been made to identify possible ways to overcome the problems associated with the psychological and social adaptation of children with disabilities. In particular, the role of innovative methods in cognitive, physical, linguistic, social and emotional development of children is highlighted. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/16112 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FIF) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18.pdf | 151,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.