Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1608
Title: Моделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспект
Other Titles: Model of inclusive education: a theoretical aspect
Authors: Кузава, Ірина Борисівна
Kuzava, Iryna B.
Bibliographic description (Ukraine): Кузава І. Б. Моделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспект / І. Б. Кузава // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. / Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2013.- № 1 (27). – С. 380-388.
Issue Date: 2013
Date of entry: 11-Jul-2013
Publisher: Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка
Keywords: включення
варіанти включеного навчання
діти, які потребують корекції психофізичного розвитку
інклюзивна освіта
інклюзія
інтеграція
модель
моделювання
сегрегація
системно-синергетичний підхід
included
options included studies
children who require correction of psychophysical development
inclusive education
inclusion
integration
model
modeling
segregation
systematic and synergetic approach
Abstract: У науковій статті на основі аналізу науково-практичних підходів розкриваються основні теоретичні аспекти моделей розвитку інклюзивної освіти дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку. Дається загальна характеристика та аналіз цих моделей, зазначаються їх переваги та недоліки, завдання і типологія. Як приклад, подається моделювання інклюзивної освіти на основі системно-синергетичного підходу, що в узагальненому вигляді являє собою певні варіанти включеного навчання і є вихідною теоретичною конструкцією при проектуванні її практичного втілення. In the articles the basic theoretical aspects of models of inclusive education of children requiring correction of mental and physical development based analysis of scientific practices are approaches. The author gives a general description and analysis of these models indicate their strengths and weaknesses, challenges and typology. As an example, simulation of inclusive education is based on systematic and synergetic approach in summary form represents some options included education and is the original theoretical construct in the design of its practical implementation.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1608
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
380.pdf135,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.