Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузава, Ірина Борисівна-
dc.contributor.authorKuzava, Iryna B.-
dc.date.accessioned2013-07-11T11:09:42Z-
dc.date.available2013-07-11T11:09:42Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКузава І. Б. Моделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспект / І. Б. Кузава // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. / Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. – Суми, 2013.- № 1 (27). – С. 380-388.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 37.04 [37.01/.09]-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1608-
dc.description.abstractУ науковій статті на основі аналізу науково-практичних підходів розкриваються основні теоретичні аспекти моделей розвитку інклюзивної освіти дітей, які потребують корекції психофізичного розвитку. Дається загальна характеристика та аналіз цих моделей, зазначаються їх переваги та недоліки, завдання і типологія. Як приклад, подається моделювання інклюзивної освіти на основі системно-синергетичного підходу, що в узагальненому вигляді являє собою певні варіанти включеного навчання і є вихідною теоретичною конструкцією при проектуванні її практичного втілення. In the articles the basic theoretical aspects of models of inclusive education of children requiring correction of mental and physical development based analysis of scientific practices are approaches. The author gives a general description and analysis of these models indicate their strengths and weaknesses, challenges and typology. As an example, simulation of inclusive education is based on systematic and synergetic approach in summary form represents some options included education and is the original theoretical construct in the design of its practical implementation.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренкаuk_UK
dc.subjectвключенняuk_UK
dc.subjectваріанти включеного навчанняuk_UK
dc.subjectдіти, які потребують корекції психофізичного розвиткуuk_UK
dc.subjectінклюзивна освітаuk_UK
dc.subjectінклюзіяuk_UK
dc.subjectінтеграціяuk_UK
dc.subjectмодельuk_UK
dc.subjectмоделюванняuk_UK
dc.subjectсегрегаціяuk_UK
dc.subjectсистемно-синергетичний підхідuk_UK
dc.subjectincludeduk_UK
dc.subjectoptions included studiesuk_UK
dc.subjectchildren who require correction of psychophysical developmentuk_UK
dc.subjectinclusive educationuk_UK
dc.subjectinclusionuk_UK
dc.subjectintegrationuk_UK
dc.subjectmodeluk_UK
dc.subjectmodelinguk_UK
dc.subjectsegregationuk_UK
dc.subjectsystematic and synergetic approachuk_UK
dc.titleМоделі розвитку інклюзивної освіти: теоретичний аспектuk_UK
dc.title.alternativeModel of inclusive education: a theoretical aspectuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
380.pdf135,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.