Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15883
Назва: Національно-орієнтований компонент змісту освіти в системі професійної підготовки вчителя
Автори: Смолюк, Вадим
Смолюк, Іван
Бібліографічний опис: Смолюк В., Смолюк І. Національно-орієнтований компонент змісту освіти в системі професійної підготовки вчителя / Вадим Смолюк, Іван Смолюк // Педагогічний часопис Волині. - № 1(12), 2019. - с. 65-70
Дата публікації: 2019
Дата внесення: 10-тра-2019
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: патріотизм
patriotism
зміст освіти
національно-орієнтований зміст освіти
професійна підготовка
the content of education
national-oriented content of education
professional training
Серія/номер: Інноваційні процеси в освіті;9
Короткий огляд (реферат): The purpouse of the study. The article explores those trends and principles that can be used in solving the tasks of patriotic education and the formation of the personality of the future Ukrainian teacher within the framework of his professional training. Research methods. On the basis of the analysis of the activity of modern higher educational institutions the necessity of reviewing the entire process of professional training of the future teacher in the aspect of his readiness for patriotic education of students is substantiated. It is established that the content component of such training should be determined by taking into account that we are preparing not a narrow professional, but, in a large extent, are forming the personality of the future teacher and citizen, for whom the process of forming a sense of national self-awareness and self-identification with their people and culture should become a goal in many respects, because in the absence of the indicated internal qualities and the corresponding ground, the progressive development of the Ukrainian state and society is unlikely possible. Result. The article defines ways of improving the content of pedagogical education and general education in general, the need for a systematic and comprehensive approach to solving the problem of the nationally-oriented component of the content of education in the system of teacher professional training. Мета дослідження. Стаття досліджує ті напрямки і принципи, які можуть бути використані в ході вирішення завдань з патріотичного виховання та формування особистості майбутнього українського вчителя в рамках його професійної підготовки. Методи дослідження. На підставі аналізу діяльності сучасних закладів вищої освіти обґрунтовано необхідність перегляду всього процесу професійної підготовки майбутнього педагога в аспекті його готовності до патріотичного виховання учнів. Встановлено, що змістовий компонент такої підготовки повинен визначатись з врахуванням того, що ми готуємо не вузького професіонала, а в значній мірі формуємо особистість майбутнього педагога і громадянина для якого багато в чому самоціллю повинен стати процес формування почуття національної самосвідомості і самоідентифікації зі своїм народом і культурою, адже при відсутності зазначених внутрішніх якостей і відповідного підґрунтя поступальний розвиток української держави і суспільства навряд чи можливий. Результат. В статті визначаються шляхи удосконалення змісту педагогічної освіти та загальної освіти в цілому, необхідності реалізації системного і комплексного підходу у розв’язанні проблеми національно-орієнтованого компонента змісту освіти в системі професійної підготовки вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15883
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2019, № 1(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2019-65-70.pdf435,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.