Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15612
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМельник, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorДемковська, Анна Іванівна-
dc.contributor.authorMelnyk, Iryna M.-
dc.contributor.authorDemkovska, Anna I.-
dc.date.accessioned2019-02-28T10:05:40Z-
dc.date.available2019-02-28T10:05:40Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДемковська А., Мельник І. Психолого-педагогічні механізми формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку / А. Демковська, І. Мельник // Тенденції розвитку психології та педагогіки: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 2-3 листопада, 2018 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – Ч.2. – С.38-41.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15612-
dc.description.abstractРозвиток зв’язного мовлення в дошкільному віці відбувається паралельно з формуванням розумової діяльності, збагаченням життєвого, емоційного та мовленнєвого досвіду, ускладненням форм спілкування. У другій половині третього року життя науковці відзначають наявність „якісного стрибка”. Саме в цей період спостерігаються перші випадки мовленнєвих висловлювань, які свідчать про те, що мовлення малюка вже може бути позаситуативним та позаконтекстним.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»uk_UK
dc.subjectрозвиток звязного мовленняuk_UK
dc.subjectмовленнєва компетенціяuk_UK
dc.subjectмонологічне мовленняuk_UK
dc.titleПсихолого-педагогічні механізми формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного вікуuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демковська А._Тези.pdf182,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.