Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15452
Title: Вікова динаміка фізичної підготовленості школярів середнього шкільного віку з деривацією сенсорних систем
Other Titles: Age Dynamics of Physical Preparedness of Students of Secondary School Age with Deprivation of the Sensory Systems
Authors: Іваніцький, Роман Богданович
Ivanitskyi, Roman
Bibliographic description (Ukraine): Іваніцький Р. Б. Вікова динаміка фізичної підготовленості школярів середнього шкільного віку з деривацією сенсорних систем / Роман Іваніцький // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 29. – С. 46-50.
Issue Date: 2018
Date of entry: 8-Jan-2019
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: фізична підготовленість
діти середнього шкільного віку з деривацією сенсорних систем
педагогічне тестування
фізичні якості
physical preparedness
children of middle school age with a derivative of sensory systems
pedagogical testing
physical qualities
Abstract: Мета дослідження – визначити та проаналізувати вікові зміни показників фізичної підготовленості дітей середнього шкільного віку з деривацією сенсорних систем.У процесі дослідження ми використовували такі методи: аналіз літературних джерел, педагогічне тестування для визначення рівня розвитку швидкості, спритності, гнучкості, силових та швидкісно-силових якостей, методиматематичної статистики. Результати дослідження. Установлено, що в період з 11 до 14 років у хлопчиків і дівчаток відбувається зростання досліджуваних показників фізичних якостей, однак по-різному. Висновки. Отримані результати засвідчують, що в хлопців та дівчат простежено статистично достовірно (р<0,05) підвищення досліджуваних показників у віковому аспекті. The objective of the study is to identify and analyze age-related changes in the indicators of physical fitness of children of secondary school age with a derivative of sensory systems. In the process of the research we have used the following methods: analysis of literary sources, pedagogical testing, to determine the level of development of speed, agility, flexibility, strength and speed-strength qualities, methods of mathematical statistics. The Results of the Study. In the process of investigation it was found out that in the period from 11 till 14 years old in boys and girls there is an increase in the studied indicators of physical qualities, however this process occurs in different ways. Conclusions. The obtained results prove that in boys and girls there is a statistically significant (p <0,05) increase in the studied parameters in the age aspect.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15452
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Roman Ivanitskyi.pdf493,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.