Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15451
Назва: | Морфофункціональні показники нижніх кінцівок дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання |
Інші назви: | Morphofunctional Indicators of Lower Limbs of Children of Primary School Age in the Process of Physical Education |
Автори: | Бурка, Віталій Георгійович Burka, Vitaliy |
Бібліографічний опис: | Бурка В. Г. Морфофункціональні показники нижніх кінцівок дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання / Віталій Бурка // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / 0уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк, 2018. − Вип. 29. – С. 39-45. |
Дата публікації: | 2018 |
Дата внесення: | 8-січ-2019 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
Теми: | фізичне виховання опорно-рухової апарат нижні кінцівки стопа діти молодшого шкільного віку опорно-двигательный аппарат physical education musculoskeletal system lower limbs foot children younger school age |
Короткий огляд (реферат): | Стан рухової функції відображає здатність конкретної біологічної системи вловлювати, накопичувати й перетворювати різні види енергії, речовини та інформації. Ця здатність може бути виміряна й вивчена об’єктивним дослідженням механічних рухів біологічної системи організму. Аналіз літературних джерел, документальних матеріалів, Інтернет-джерел свідчить про те, що регуляція вертикальної пози людини належить до найбільш актуальних біологічних і соціально-педагогічних проблем сучасності, при цьому вона розглядається не лише як один із факторів, що характеризують певне положення тіла людини в просторі, але і як найбільш істотний показник стану її здоров’я. Мета роботи – систематизувати знання та результати практичного досвіду з питань визначення особливостей морфофункціональних компонентів нижньої кінцівки дітей молодшого шкільного віку в процесі фізичного виховання як передумову розробки програми профілактики порушень біомеханіки стопи. Як свідчать дослідження, більшість фахівців надають особливого значення роботам у сфері регуляції вертикальної пози й, зокрема, формування постави людини. Однак, зазвичай, багато науковців досліджують цю проблему лише з одного погляду. Водночас питання, пов’язані з вивченням геометрії кісткових утворень стопи молодших школярів, у спеціальній літературі представлені фрагментарно. А тим часом такі дані, очевидно, могли б відчутно розширити сучасне уявлення про динамічні взаємодії в руховому апараті людини під час формування її природних локомоцій. У зв’язку з цим дослідження проблем прогнозування можливостей формування біомеханіки стопи дітей молодшого шкільного віку набуває надзвичайної актуальності. The state of motor function reflects the ability of a particular biological system to capture, accumulate and transform various types of energy, substances and information. This ability can be measured and studied by means of objective studying the mechanical movements of an organism’s biological system. The analysis of literary sources, documentary materials, the Internet space suggests that the regulation of the vertical posture of a person is among the most pressing biological and socio-pedagogical problems of the modern times, while it is considered not only as one of the factors characterizing a certain position of the human body in space, but also as the most significant indicator of his health. The objective of the study is to systematize the knowledge and results of practical experience on the identification of features of the morphofunctional components of the lower limb of primary school children in the process of physical education, as a prerequisite for developing a program for the prevention of foot biomechanics disorders. The studies show that most specialists attach particular importance to the work in the field of regulation of vertical posture and, in particular, the formation of human posture. However, as a rule, many authors investigate this problem from only one point of view. At the same time, the issues related to the study of the geometry of the bone formations of a foot of younger schoolchildren are presented fragmentary in the special literature. Meanwhile, such data, obviously, could significantly expand the modern understanding of dynamic interactions in the human motor apparatus in the formation of its natural locomotion. In this regard, the study of problems of forecasting possibilities of forming a foot biomechanics of children of primary school age becomes extremely relevant. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15451 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018, № 29 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vitaliy Burka.pdf | 394,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.