Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСірук, Вікторія Григорівна-
dc.contributor.authorДанилюк-Терещук, Тетяна Ярославівна-
dc.contributor.authorSiruk, Viktoriia-
dc.contributor.authorDanyliuk-Tereshchuk, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-12-21T13:40:17Z-
dc.date.available2018-12-21T13:40:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСірук В., Данилюк-Терещук Т. Повість «Біла Віла» Н. Бічуї як літературно-мистецький палімпсест // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія «Філологічні науки. Літературознавство». – 2017. – № 11-12 (360-361). – С. 125-132.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821. 161. 2–31.09-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15404-
dc.description.abstractУ статті з’ясовується специфіка конструювання художнього світу повісті «Біла Віла» Н. Бічуї (уведення до мозаїчного тексту вставних фрагментів: уривка (чи плану) останньої незакінченої драматичної поеми Лесі Українки, прихованих цитат, алюзій, ремінісценцій, органічно вмонтованих фрагментів з листування Лесі Українки, стилізовані драматичні діалоги, написані Н. Бічуєю). «Білу Вілу» можна вважати інтертекстом, оскільки авторка зважилася дописати незавершений твір Лесі Українки, щоб заглибитися й зрозуміти духовний світ митця. Водночас – це художньо-біографічна повість про Лесю Українку, у якій для відтворення окремих біографічних фактів, подій з життя поетеси поєднано документальність і художність. Тому повість має всі ознаки інтертекстуальності, сприймається як палімпсест, художньо об’єднуючи множинні художні явища.The specificity of the construction of the artistic world in the novel "White Vila" by N. Bichuyya (the inserts are implicated to the mosaic text: fragment (or plan) of Lesya Ukrainka's last incomplete dramatic poem, hidden citations, allusions, reminiscences, organically added fragments from the correspondence of Lesya Ukrainka, stylized dramatic dialogues written by N. Bichuyya) are found in the article. "White Vila" can be considered as an intertext, because the author ventured to add the inomplete work of Lesja Ukrainka to understand and go deep into the spiritual world of the artist. At the same time, it is an artistic and biographical story about Lesja Ukrainka, in which documentary and artistic work is combined to reproduce certain biographical facts and events from the life of a poet. Therefore, the story has all signs of intertextuality, perceived as palimpsest, artistically combining multiple artistic phenomena.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectінтертекстuk_UK
dc.subjectпалімпсестuk_UK
dc.subjectдраматична поемаuk_UK
dc.subjectдіалогuk_UK
dc.subjectалюзіяuk_UK
dc.subjectintertextuk_UK
dc.subjectpalimpsestuk_UK
dc.subjectdramatic poemuk_UK
dc.subjectdialogueuk_UK
dc.subjectallusionuk_UK
dc.titleПовість «Біла Віла» Н. Бічуї як літературно-мистецький палімпсестuk_UK
dc.title.alternative."Bіla Vila" (Ukr – "Біла Віла") story of Nina Bichuia as literary-creative palimpsestuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2017, № 11-12 (360-361)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf830,9 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.