Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15363
Назва: Expert evaluation of the organization of physical education in educational institutions within the general secondary education system
Інші назви: Експертна оцінка щодо організації процесу фізичного виховання в навчальних закладах системи загальної середньої освіти.
Автори: Perehinets, Mykhailo
Dolzhenko, Liudmyla
Перегінець, Михайло
Долженко, Людмила
Бібліографічний опис: Перегінець, М., Долженко, Л. Expert Evaluation of the Organization of Physical Education in Educational Institutions with in the General Secondary Education System = Експертна оцінка щодо організації процесу фізичного виховання в навчальних закладах системи загальної середньої освіти / М. Перегінець, Л. Долженко // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: А. В. Цьось та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 1 (37). - С. 30-34 https://doi.org/10.29038/2220-7481-2017-01-30-34
Дата публікації: 2017
Дата внесення: 18-гру-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: the teacher
physical culture
the organization of process of physical education
high school
учитель
фізична культура
загальноосвітні навчальні заклади
організація процесу фізичного виховання
Короткий огляд (реферат): The current relevance of the research is due to a decrease and sometimes lack of motivation in students, especially high school age, to exercise so as the time limitfor extracurricular forms of organization of physical education. The goal of the study was to determine the opinions of teachers of physical culture, on the organization of physical education in educational institutions of secondary education. The results of the research paper present data obtained from the survey author Physical Education teachers working in various schools of secondary education in Ivano–Frankivsk, on the organization of physical education in school. The research found that 21,2 % of teachers still do not take into account the views of students in choosing the variant modules. Identified guidance to teachers introduced new variant modules of the program of physical education. Described list of diseases that are ill students and other features of the educational process with physical training. The findings obtained in the study provide an opportunity to «look through the eyes of teachers» in the process of physical education in schools of general secondary education, recommendations for improving curriculum. The material can serve as methodical teacher to develop planning documents for schoolboy of all ages.Theactualsurveyallows luggageimproveteacherofphysicalcultureinschool.Актуальність нашого дослідження зумовлена зниженням, а подекуди відсутністю мотивації в школярів, особливо старшого шкільного віку, до занять фізичними вправами як на урочних, так і на позаурочних формах організації процесу фізичного виховання. Мета дослідження полягала у визначенні думки вчителів фізичної культури щодо організації процесу фізичного виховання в навчальних закладах загальної середньої освіти. Результати роботи. У статті представлено наукові дані, отримані в результаті авторського дослідження поглядів учителів фізичної культури, які працюють у різноманітних закладах загальної середньої освіти м. Івано-Франківська щодо організації процесу фізичного виховання. Дослідженнями вставлено, що 21,2 % учителів досі не беруть до уваги думки учнів під час вибору варіативних модулів. Визначено рекомендації вчителів до запроваджень нових варіативних модулів до програми фізичного виховання. Описано захворювання, на які хворіють школярі, та низці інших особливостей організації навчального процесу з фізичного виховання. Висновки. Дані отримані в ході дослідження, дають можливість «поглянути очима вчителів»на процес фізичного виховання в навчальних закладах системи загальної середньої освіти, отримати рекомендації щодо вдосконалення навчальної програми. Матеріал може слугувати як методичний для розробки документів планування вчителів із фізичної культури для школярів різного віку. Фактичний багаж опитування дає змогу покращити роботу вчителя фізичної культури в школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15363
https://doi.org/10.29038/2220-7481-2017-01-30-34
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2017, № 1 (37)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mykhailo Perehinets.pdf221,49 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.