Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/151| Title: | Активізація розвитку допитливості школярів підліткового віку |
| Other Titles: | Revitalization of Adolescent Curiosity of Students |
| Authors: | Вічалковська, Наталія Калинівна Vichalkovska, N. K. |
| Bibliographic description (Ukraine): | Вічалковська, Н. К. Активізація розвитку допитливості школярів підліткового віку / Н. К. Вічалковська // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; гол. ред. Л. Засєкіна. – Луцьк, 2011. – Вип. 17. – С. 39-48. – Бібліогр.: 8 назв. |
| Issue Date: | 2011 |
| Date of entry: | 23-Dec-2012 |
| Publisher: | Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України |
| Keywords: | допитливість curiosity формування formation активізація activization компоненти допитливості the components of curiosity пізнавальна потреба the psyhological structure метафора metaphor |
| Abstract: | Стаття присвячена дослідженню проблеми активізації розвитку допитливості учнів підлітків. Визначено психологічну структуру їх допитливості, розкрито рівні її розвитку за показниками інтенсивності та варіативності. Виділено й описано психологічні умови та засоби активізації розвитку допитливості школярів. The article is dedicated to the problem of the curiosity forming of adolescent-students. The psychological structure of adolesents’ curiosity is defined, levels of its develop-ment are clarified on the basis of intensity and variety indices. Psychologic-pedagogical conditions and means of the activization students’ curiosity development are described. |
| URI: | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/151 |
| Content type: | Article |
| Appears in Collections: | Психологічні перспективи, 2011, № 17 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Vichalk.pdf | 263,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.