Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/150
Title: Самостановлення як імперативний модус професійної ідентифікації особистості
Other Titles: Self-Attitude as Imperative Modus of Professional Identifica-tion of a Personality
Authors: Вірна, Жанна Петрівна
Virna, Zh. Р.
Bibliographic description (Ukraine): Вірна, Ж. П. Самостановлення як імперативний модус професійної ідентифікації особистості / Ж. П. Вірна // Психологічні перспективи / Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України ; гол. ред. Л. Засєкіна. – Луцьк, 2011. – Вип. 17. – С. 28-39. – Библиогр.: с. 38-39.
Issue Date: 2011
Date of entry: 23-Dec-2012
Publisher: Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, Ін-т соц. та політ. психології АПН України
Keywords: самоставлення
професійна ідентифікація
педагог
self-attitude
professional identification
pedagogue
Abstract: У статті розкрито зміст самоставлення як імперативного модусу професійної ідентифікації. Показано, що самоставлення в інтегративних характеристиках є детермінувальним мотиваційним фактором професійної ідентифікації, що виражається в комплексі психолого-комунікативних властивостей особистості педагога. The content of self-attitude as imperative modus of pro-fessional identification is disclosed in the article. Self-attitude is proved to be deter-minant motivational factor of professional identification integrally characterizing complex of psychological communicative qualities of a pedagogue personality.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/150
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні перспективи, 2011, № 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Virna.pdf247,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.