Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14781
Назва: | Pamięć reklamowa jako skutek logiki samoreplikacji ideologii:Złudzenie wyboru „Pieniądze albo życie?” |
Інші назви: | Advertising memory as a consequence of the logic of the self-reproduction of ideology: illusions of the choice "wallet or life." Рекламна пам’ять як наслідок логіки самовідтворення демократії: ілюзії вибору «гаманець або життя» |
Автори: | Bilczenko, Eugenia Більченко, Євгенія |
Бібліографічний опис: | Більченко Є. Рекламна пам’ять як наслідок логіки самовідтворення демократії: ілюзії вибору «гаманець або життя» / Є. Більченко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: В. Ю. Головей та ін.]. - Луцьк, 2017. - № 13-14 (362-363) : Філософські науки. - С.3-8. |
Дата публікації: | 2017 |
Дата внесення: | 19-жов-2018 |
Видавництво: | Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки |
Теми: | pamięć reklamowa, advertising memory, rzeczywistość wirtualna, virtual reality, liberalizm, liberalism, wielokulturowość, multiculturalism, globalizm, globalism, fundamentalizm, fundamentalism, tolerancja, tolerance |
Короткий огляд (реферат): | Artykuł poświęcony jest analizie filozoficznej, psychoanalitycznej i kulturowej zjawiska "pamięci reklamowej" - zbioru wyimaginowanych narracji o symbolicznej przestrzeni ideologicznej. Wirtualna rzeczywistość jawi się jako „wirtualnej rzeczywistości” - tarczy pozasvidomoho i mechanizmu tworzenia nowej pamięci historycznej, zgodnie z priorytetami politycznymi. Liberalizm jest reklama rdzeń istoriyi.Avtor artykuł uzasadnia ambiwalentny dychotomii liberalizmu, globalizmu, wielokulturowości, demokracja-fundamentalizmu. Dane dotyczące dychotomii pojawiają się tylko na pierwszy rzut oka jako opozycje binarne. W rzeczywistości istnieje między nimi nie-dualne połączenie. Wielokulturowość jest częścią globalizmu, a nacjonalizm jest częścią liberalizmu. Są one wykorzystywane przez liberalny świat do rozprzestrzeniania globalizacji i wpasowania się w nią jako szokowy instrument technokracji. Stąd - iluzja wyboru w swojej faktycznej nieobecności, podobna do propozycji kradzieży: "Portfel lub życie". Nuda egzystencjalna jest oznaką nowego doświadczenia historii. Pamięć reklamowa podzielona jest na dwa rodzaje: triumfalny i traumatyczny. Autor sklasyfikowane reklama konstrukcja psychoanalityczne mechanizmy pamięci „tolerancja korozja”, „przerwy”, „zszywania”, „już vpysanist” „Kolejny obojętny”, „nieracjonalne protest”, „nominacja”, „kintsevist”, „pobyt negatywny "(" sterylizacja ostateczności "), ideologiczny kicz". Każdy bunt wpisuje się w symboliczną strukturę poprzez nominację irracjonalnego protestu. |
Опис: | Статтю присвячено філософському, психоаналітичному та культурологічному аналізу феномену «рекламної пам’яті» - сукупності уявних наративів символічного ідеологічного простору. Віртуальна реальність постає як «реальність віртуального» - захисний екран від позасвідомого та механізм утворення нової історичної пам’яті відповідно до пріоритетів політикуму. Лібералізм є ядром рекламної історії.Автор стаття обгрунтовує амбівалентнідихотомії лібералізму: глобалізм-мультикультуралізм, демократія-фундаменталізм. Дані дихотомії тільки на перший погляд постають як бінарні опозиції. Насправді між ними існує недуальний зв’язок. Мультикультуралізм входить до глобалізму, а націоналізм входить до лібералізму. Вони використовуються ліберальним світом для поширення глобалізації і вписуються в неї у якості шокового інструменту технократизму. Звідси – ілюзія вибору при його фактичній відсутності, схожа на пропозицію крадія: «Гаманець або життя». Екзистенційна нудьга є ознакою нового переживання історії. Рекламна пам’ять поділяється на два види: тріумфальна та травматична. Автор класифікує психоаналітичні механізми моделювання рекламної пам’яті: «корозія толерантності», «зяяння», «зшивання», «вже-вписаність», «байдужий Інший», «ірраціональний протест», «номінація», «кінцевість», «перебування в негативному» («стерилізація кінцевості»), ідеологічний кітч». Будь-який бунт вписується в символічну структуру за рахунок номінації ірраціонального протесту. |
Спонсорська підтримка: | The article is devoted to the philosophical, psychoanalytical and cultural studies of the phenomenon of "advertising memory" - a collection of imaginary narratives of a symbolic ideological space. Virtual reality appears as a "virtual reality" - a protective shield from the unconscious and the mechanism for the formation of a new historical memory in accordance with the priorities of the policy. Liberalism is the core of advertising history. The author of the article proves the ambivalent dichotomies of liberalism: globalism-multiculturalism, democracy-fundamentalism. These dichotomies only appear at first glance as binary oppositions. In fact, there is a non-dual connection between them. Multiculturalism is part of globalism, and nationalism is part of liberalism. They are used by the liberal world for the spread of globalization and fit into it as a shock instrument of technocracy. Hence - the illusion of choice in its actual absence, similar to the offer of a thief: "Wallet or life." Existential boredom is a sign of a new experience of history. Advertising memory is divided into two types: triumphal and traumatic. The author classifies psychoanalytic mechanisms of modeling of advertising memory: "corrosion of tolerance", "gaping", "stitching", "already-inscribed", "indifferent Other", "irrational protest", "nomination", "finiteness", "stay in negative" ("Limb sterilization"), "ideological kitsch". Any rebellion fits into a symbolic structure through the nomination of irrational protest. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14781 |
ISSN: | 1729-360Х |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Серія "Філософські науки", 2017, № 13-14 (362-363) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Eugenia Bilczenko.doc | 93 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.