Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14734
Назва: Візуальний потенціал рекламного зображення: філософсько-культурологічний аналіз
Інші назви: The Visual Potential of Advertising Images: Philosophical and Culturalogical Analysis
Автори: Лещук, Олена
Leshchuk, Olena
Бібліографічний опис: Лещук О. Візуальний потенціал рекламного зображення: філософсько-культурологічний аналіз / О. Лещук // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Р. А. Арцишевський та ін.]. - Луцьк, 2016. - № 10 (335) : Філософські науки. - С.33-38.
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 10-жов-2018
Видавництво: Східноєвропейський національний університет ім. Лесі Українки
Теми: візуальність
visuality
медіа-візуальність
media visuality
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито специфіку візуального потенціалу рекламного зображення, яка полягає у видовищності, комунікативності, інформативності, полісемантичності та міфологічності. Обґрунтовано, що видовищність рекламних зображень у контексті демонстративного споживання є основним стимулятором волі та бажання людини. Вони супроводжуються естетизацією буденності та її ідеалістичною стилізацією. Висвітлено інформа-ційну наповненість рекламної візуальності, яка сконцентрована у вигляді символів. Розкрито комунікативний потенціал рекламного зображення, реалізацію якого підвищують слогани. Полісемантичність рекламних зображень трактується як потенціал для підвищення довіри до реклами, адже дає людині певну свободу інтерпретації візуальних кодів. Міфологічність рекламного зображення проаналізовано як штучну технологію маніпуляції свідомістю.
Спонсорська підтримка: The article throws light on the specific character of publicity image visual potential, that is spectaculars, communication, informativity, polysemy and mythology. The promotional image spectaculars in the context of demonstrative consumption is the major stimulus to a person’s will and desire. It is accompanied by everyday life aesthetics and idealist stylization. The publicity image advanced in the media culture visual field stops being the text illustration but it turns to be the first information source. The informational filling of promotional visuality is concentrated in the form of symbols. The communicative function of a promotional image or brand on a level with verbal contact with potential consumers is realized by slogans. Thanks to them the indirect mass communication turns to be the direct communication of any personalized advertising brand with their recipient; and visual information decoding laid in the advertised image gets easier. The polysemy laid in advertised images gives people certain freedom of visual code interpretation. The activation of internal communication space transfers a person from the plane of promotion communication object to the status of its subject. Thus, under condition of neutral or positive variation of emotional visual code reading, polysemy may be a potential for setting up the trust for advertising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14734
ISSN: 1729-360Х
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філософські науки", 2016, №10 (335)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Олена Лещук.doc101,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.