Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1461
Title: Формування стратегії інноваційноо розвитку підприємства на засадах прогнозування кон’юнктури ринку автомобілебудування
Authors: Ліпич, Любов Григорівна
Радіщук, Тамара Петрівна
Lipych, L. G.
Radіshhuk, T. P.
Bibliographic description (Ukraine): Ліпич Л. Г. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємства на засадах прогнозування кон’юнктури ринку автомобілебудування : монографія / Л. Г. Ліпич, Т. П. Радіщук. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. - 224 с.
Issue Date: 25-Apr-2013
Date of entry: 16-Jun-2013
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: конюнктура ринку
інноваційний розвиток
Abstract: У монографії висвітлено теоретико-методологічні засади формування стратегії інноваційного розвитку автомобілебудівних підприємств на засадах прогнозування кон’юнктури ринку, розроблено метод вибору оптимального варіанту інноваційного розвитку підприємства на основі використання динамічної імітаційної економіко-математичної моделі, яка дає змогу оптимізувати структуру виробництва продукції автомобілебудування на засадах збалансованості ринку та удосконалення механізму багатоваріантного прогнозування кон’юнктури ринку продукції автомобілебудування у форматі раціонального оцінювання перспектив розвитку ринку й формування оптимальної стратегії інноваційного розвитку автомобілебудівних підприємств, адаптованої до їх ресурсних можливостей, коливань ринкової кон’юнктури, фази економічного циклу, в залежності від сценарію розвитку ринку. Книга розрахована на науковців, керівників та спеціалістів управлінських структур, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1461
Content type: Monograph
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
monograf_innov.pdf1,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.