Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1461
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛіпич, Любов Григорівна-
dc.contributor.authorРадіщук, Тамара Петрівна-
dc.contributor.authorLipych, L. G.-
dc.contributor.authorRadіshhuk, T. P.-
dc.date.accessioned2013-06-16T07:15:36Z-
dc.date.available2013-06-16T07:15:36Z-
dc.date.issued2013-04-25-
dc.identifier.citationЛіпич Л. Г. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємства на засадах прогнозування кон’юнктури ринку автомобілебудування : монографія / Л. Г. Ліпич, Т. П. Радіщук. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. - 224 с.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 338.47:330.341.1-
dc.identifier.otherББК 65.305.4-551-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1461-
dc.description.abstractУ монографії висвітлено теоретико-методологічні засади формування стратегії інноваційного розвитку автомобілебудівних підприємств на засадах прогнозування кон’юнктури ринку, розроблено метод вибору оптимального варіанту інноваційного розвитку підприємства на основі використання динамічної імітаційної економіко-математичної моделі, яка дає змогу оптимізувати структуру виробництва продукції автомобілебудування на засадах збалансованості ринку та удосконалення механізму багатоваріантного прогнозування кон’юнктури ринку продукції автомобілебудування у форматі раціонального оцінювання перспектив розвитку ринку й формування оптимальної стратегії інноваційного розвитку автомобілебудівних підприємств, адаптованої до їх ресурсних можливостей, коливань ринкової кон’юнктури, фази економічного циклу, в залежності від сценарію розвитку ринку. Книга розрахована на науковців, керівників та спеціалістів управлінських структур, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectконюнктура ринкуuk_UK
dc.subjectінноваційний розвитокuk_UK
dc.titleФормування стратегії інноваційноо розвитку підприємства на засадах прогнозування кон’юнктури ринку автомобілебудуванняuk_UK
dc.typeMonograph-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
monograf_innov.pdf1,87 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.