Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14576
Title: Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства
Authors: Буняк, Надія Михайлівна
Buniak, Nadiia M.
Bibliographic description (Ukraine): Буняк Н. М. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства // Процесне управління та корпоративна соціальна відповідальність підприємницьких структур : матеріали Міжн. наук.-практ. інтернет-конф. (22 грудня 2017 р.). – Луцьк : Вежа-Друк, 2017. – С. 90-91
Issue Date: Dec-2017
Date of entry: 13-Sep-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: маркетинг
маркетингове забезпечення
інновація
інноваційна діяльність
Abstract: Обгрунтовано доцільність формування нової парадигми управління інноваційними процесами підприємства з позицій сучасної концепції маркетингу. Розглянуто основні складові маркетингового забезпечення інноваційної діяльності сучасного підприємства.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14576
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези.pdf327,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.