Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБуняк, Надія Михайлівна-
dc.contributor.authorBuniak, Nadiia M.-
dc.date.accessioned2018-09-13T14:00:10Z-
dc.date.available2018-09-13T14:00:10Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationБуняк Н. М. Маркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємства // Процесне управління та корпоративна соціальна відповідальність підприємницьких структур : матеріали Міжн. наук.-практ. інтернет-конф. (22 грудня 2017 р.). – Луцьк : Вежа-Друк, 2017. – С. 90-91uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14576-
dc.description.abstractОбгрунтовано доцільність формування нової парадигми управління інноваційними процесами підприємства з позицій сучасної концепції маркетингу. Розглянуто основні складові маркетингового забезпечення інноваційної діяльності сучасного підприємства.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk_UK
dc.subjectінноваціяuk_UK
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UK
dc.titleМаркетингове забезпечення інноваційної діяльності підприємстваuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези.pdf327,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.