Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14373
Назва: Підготовка майбутніх вихователів до організації та проведення свят та розваг у закладах дошкільної освіти
Автори: Городиська, Віолетта
Бібліографічний опис: Городиська В. Підготовка майбутніх вихователів до організації та проведення свят та розваг у закладах дошкільної освіти / Віолетта Городиська// Педагогічний часопис Волині. - № 2(9). - 2018 . - С. 62-67
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 19-лип-2018
Теми: свято
holiday
розвага
професійна підготовка вихователя
педагогічна майстерність
заклад дошкільної освіти
entertainment
professional training of the educator
pedagogical skill
institution of preschool education
Серія/номер: Інноваційні процеси в освіті;5
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто важливість вивчення навчальної дисципліни «Свята та розваги в ЗДО» у процесі підготовки майбутніх вихователів; розкрито зміст та сутнісне значення дисципліни; висвітлено види свят та розваг у ЗДО; представлено класифікації свят та розваг у закладах дошкільної освіти (далі – ЗДО); запропоновано підвищення рівня професійної компетентності майбутніх вихователів шляхом укладання перспективно-календарного плану організації та проведення свят та розваг у ЗДО, розробки власних сценаріїв свят та розваг. Метою статті є висвітлення теоретичної та практичної складових навчальної дисципліни «Свята та розваги в ЗДО» у підготовці майбутніх вихователів. До основних методів дослідження відносимо аналіз, синтез, класифікацію, узагальнення. Результати дослідження привели до висновку, підготовка фахівців з дошкільної освіти потребує глобальних змін у сфері викладання методик, особливо вагомим з яких вважаємо навчальну дисципліну «Свята та розваги у ЗДО», у котрій основними постануть підготовка майбутнього педагога нової формації з високим професіоналізмом, креативністю, мобільністю навичок. The author of the article considers the importance of studying the discipline «Holidays and entertainment in preschool establishments» in the process of training future educators; the content and the essence of the discipline are revealed; the types of holidays and entertainments in preschool establishments are elucidated; the classification of holidays and entertainments in preschool establishments is presented; it was proposed to increase the level of professional competence of future educators by concluding a prospective calendar plan for organizing and holding holidays and entertainments in preschool establishments, developing their own scenarios for holidays and entertainments. The purpose of the article is to reveal the theoretical and practical components of the educational discipline «Holidays and entertainments in preschool establishments» in the training of future educators. The main methods of research include analysis, synthesis, classification, generalization. The results of the study led to the conclusion that the training of preschoolers requires global changes in the teaching methods, especially the most important of which we consider the educational discipline «Holidays and entertainment in preschool establishments», in which the main will be the preparation of a future teacher of a new formation with high professionalism, creativity, mobility skills.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14373
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 2(9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62-67.pdf466,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.