Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14326
Title: Інтерактивні технології у початковій школі
Other Titles: Interactive technologies in the primary school
Authors: Остапйовська, Ірина
Ласкевич, Ольга
Ostapiovska, Iryna
Laskevych, Olha
Bibliographic description (Ukraine): Остапйовська І., Ласкевич О. Інтерактивні технології у початковій школі / І. Остапйовська, О. Ласкевич // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №3 (6). – С. 48–53.
Issue Date: 2017
Date of entry: 13-Jul-2018
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: технологія
інтерактивні методи
інтерактивні технології
початкова школа
молодші класи
technology
interactive methods
interactive technologies
primary school
junior classes
Abstract: У статті коротко актуалізовано поняття «інтерактивні технології», проаналізовано їх структуру, складові, характеристичні особливості, обґрунтовано важливість формування, а також – роль та місце початкової школи у цьому процесі. Авторами досліджено та охарактеризовано оптимальні умови для упровадження інтерактивних технологій в освітню практику початкової школи, наведено приклади; коротко окреслено перспективи подальших досліджень. The article briefly introduces the concept of "interactive technologies", analyzes their structure, components, characteristic features, substantiates the importance of formation, and also the role and place of the primary school in this process. Authors investigated and characterized the optimal conditions for the introduction of interactive technologies in the educational practice of primary school, examples are given; briefly outlines the prospects for further research.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14326
Content type: Article
Appears in Collections:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 3(6)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Остапйовська, Ласкевич-48-53.pdf560,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.