Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКовальова, Катерина-
dc.contributor.authorKovalova, Kateryna-
dc.date.accessioned2018-07-13T14:58:48Z-
dc.date.available2018-07-13T14:58:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКовальова К. Моделювання комунікативних ситуацій професійної діяльності як педагогічна умова формування комунікативної компететності майбутніх інженерів-аграрників / К. Ковальова // Педагогічний часопис Волині : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №3 (6). – С. 43–48.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14325-
dc.description.abstractУ статті визначені основні ознаки контекстного навчання та визначений його вплив на формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-аграрників. Доведено, що основною ознакою такого навчання є моделювання предметного і соціального змісту майбутньої професії через відтворення реальних професійних ситуацій. Встановлено, що цей вид навчання дозволяє студентам зануритись в світ майбутньої професії, дізнатись про її особливості, спробувати налагодити ділові відносини, підібрати відповідні форми поведінки, спробувати сформувати позитивний мікроклімат, відчути відповідальність за власні вчинки та дії. The article highlights the main principles and features of case study. It is shown that it is very important to use in the educational process the method of modeling of communicative situations of future professional activities. This pedagogical condition helps future agrarian engineers to obtain knowledge, form the language of behavior of a specialist, conduct a conversation, solve business problems and create the ease in communication in general. It is proved that problematic discussions contribute to the ability to adapt, find ways to solve professional tasks and develop students' communication competence. The use of communicative situations during the lectures on “Psychology” and “Foreign language for professional orientation” promoted the development of communicative competence, linguistic-thinking activity, self-presentation, self-actualization, pushed to search for new ideas, logical-justified solutions, enrich the experience, imagination, enhance motivation, improve and develop communicative skills in order to understand the importance of communication for a future career.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectмоделюванняuk_UK
dc.subjectінженер-аграрникuk_UK
dc.subjectкомунікативна ситуаціяuk_UK
dc.subjectмайбутня професіяuk_UK
dc.subjectпедагогічна умоваuk_UK
dc.subjectпрофесійна ситуаціяuk_UK
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UK
dc.subjectспілкуванняuk_UK
dc.subjectmodelinguk_UK
dc.subjectagrarian engineeruk_UK
dc.subjectcommunicative situationuk_UK
dc.subjectfuture professionuk_UK
dc.subjectpedagogical conditionuk_UK
dc.subjectprofessional situationuk_UK
dc.subjectcommunicative competenceuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.titleМоделювання комунікативних ситуацій професійної діяльності як педагогічна умова формування комунікативної компететності майбутніх інженерів-аграрниківuk_UK
dc.title.alternativeModeling of communicative situations of professional activity as a pedagogical condition of formation of communicative competence of future agrarian engineersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 37.013:316.77:[374.32:378.4]-
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 3(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковальова-43-48.pdf570,37 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.