Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаричковський, Василь-
dc.contributor.authorКаричковська, Світлана-
dc.date.accessioned2018-07-13T14:21:41Z-
dc.date.available2018-07-13T14:21:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2415-8143-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14319-
dc.descriptionКаричковський В., Каричковська С. Теоретичні основи професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовних ВНЗ України / В. Каричковський, С. Каричковська // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2017. – №3 (6). – С. 7–12.uk_UK
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні аспекти вивчення іноземної мови в аграрних ВНЗ України. Виокремлено головні проблеми формування іншомовної професійної компетенції; розкрито основні положення, на основі яких будується схема навчання іноземній мові; дано визначення терміну «професійно-орієнтоване навчання», з’ясовано основні функції процесу професійно орієнтованого навчання іноземною мовою; виділено особливості навчання іноземних мов у немовних ВНЗ; проаналізовано основні підходи до навчання іноземної мови, які набувають особливої актуальності у зв’язку із зростаючою роллю іншомовного спілкування у професійній діяльності сучасних фахівців. In the article the problem of professional training under the conditions of reforming the system of higher education is considered. Learning a foreign language was defined one of the urgent tasks of modern education and science. The article deals with the theoretical aspects of studying a foreign language in agrarian universities of Ukraine. The main problems of formation of foreign language professional competence are singled out; the fundamental principles on the basis of which the scheme of teaching a foreign language is constructed are found out; the definition of the term "professionally-oriented learning" is given, the main functions of the process of professionally oriented learning in a foreign language are determined; features of teaching a foreign languages in non-English higher educational institutions are emphasized; the basic approaches to teaching a foreign language, which become especially relevant in connection with the growing role of foreign language communication in the professional activities of modern specialists are analyzed. The questions of enrichment and improvement of the language training methods at the present stage are emphasized. The basic laws of enrichment and improvement of the teaching concepts of the problems at the issue are considered. The conclusions about the ultimate goal of learning a foreign language in non-linguistic universities were drawn.uk_UK
dc.description.sponsorshipСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;1-
dc.subjectіноземна моваuk_UK
dc.subjectпрофесійно-орієнтоване навчанняuk_UK
dc.subjectзміст та методика викладанняuk_UK
dc.subjectфахівець-аграрійuk_UK
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UK
dc.subjectforeign languageuk_UK
dc.subjectvocational traininguk_UK
dc.subjectcontent and teaching methodsuk_UK
dc.subjectpecialists-agrariansuk_UK
dc.subjecthigher educational institutionuk_UK
dc.titleТеоретичні основи професійно-орієнтованого навчання іноземної мови у немовних ВНЗ Україниuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical fundamentals of professionally-oriented training of foreign language in nonlinguistic higher educational institutions of Ukraineuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2017, № 3(6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Каричковський, Каричковська-7-12.pdf567,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.