Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14190
Назва: Методологічні засади організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників
Автори: Лісовець, Олег
Бібліографічний опис: Лісовець О. Методологічні засади організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників / О. Лісовець // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 140–146.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 11-чер-2018
Теми: соціально-правова компетентність
освітня парадигма
методологічний підхід
системний підхід
діяльнісний підхід
особистісно-орієнтований підхід
контекстний підхід
синергетичний підхід
технологічний підхід
компетентнісний підхід
social and legal competence
educational paradigm
methodological approach
system approach
activity approach
personal oriented approach
contextual approach
synergetic approach
technological approach
competence approach
Серія/номер: Актуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;22
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методологічні засади організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах сучасної університетської освіти. Встановлено загальні закономірності та світоглядні позиції щодо сутності соціальної освіти в умовах сучасної освітньої парадигми вищої школи. Охарактеризовано основні методологічні підходи (системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований, контекстний, синергетичний, технологічний, компетентнісний) в організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників. Здійснено інтеграцію концептуальних ідей окреслених методологічних підходів для цілісного уявлення про досліджуване явище. In article methodological foundations of the organization of the process of forming the social and legal competence of future social workers in the conditions of modern university education are covered. Еstablished the general laws and ideological positions concerning the essence of social education in the conditions of the modern educational paradigm of higher education. Described the main methodological approaches (system, activity, personal oriented, contextual, synergetic, technological, competence) in the organization of the process of forming the social and legal competence of future social workers. Realized the integration of conceptual ideas of the above-mentioned methodological approaches into the holistic representation of the phenomenon under study.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14190
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140-146.pdf398,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.