Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовець, Олег-
dc.date.accessioned2018-06-11T15:21:53Z-
dc.date.available2018-06-11T15:21:53Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛісовець О. Методологічні засади організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників / О. Лісовець // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 140–146.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14190-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методологічні засади організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників в умовах сучасної університетської освіти. Встановлено загальні закономірності та світоглядні позиції щодо сутності соціальної освіти в умовах сучасної освітньої парадигми вищої школи. Охарактеризовано основні методологічні підходи (системний, діяльнісний, особистісно-орієнтований, контекстний, синергетичний, технологічний, компетентнісний) в організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівників. Здійснено інтеграцію концептуальних ідей окреслених методологічних підходів для цілісного уявлення про досліджуване явище. In article methodological foundations of the organization of the process of forming the social and legal competence of future social workers in the conditions of modern university education are covered. Еstablished the general laws and ideological positions concerning the essence of social education in the conditions of the modern educational paradigm of higher education. Described the main methodological approaches (system, activity, personal oriented, contextual, synergetic, technological, competence) in the organization of the process of forming the social and legal competence of future social workers. Realized the integration of conceptual ideas of the above-mentioned methodological approaches into the holistic representation of the phenomenon under study.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesАктуальні питання теорії і практики спеціальної освіти та соціальної роботи;22-
dc.subjectсоціально-правова компетентністьuk_UK
dc.subjectосвітня парадигмаuk_UK
dc.subjectметодологічний підхідuk_UK
dc.subjectсистемний підхідuk_UK
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UK
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk_UK
dc.subjectконтекстний підхідuk_UK
dc.subjectсинергетичний підхідuk_UK
dc.subjectтехнологічний підхідuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectsocial and legal competenceuk_UK
dc.subjecteducational paradigmuk_UK
dc.subjectmethodological approachuk_UK
dc.subjectsystem approachuk_UK
dc.subjectactivity approachuk_UK
dc.subjectpersonal oriented approachuk_UK
dc.subjectcontextual approachuk_UK
dc.subjectsynergetic approachuk_UK
dc.subjecttechnological approachuk_UK
dc.subjectcompetence approachuk_UK
dc.titleМетодологічні засади організації процесу формування соціально-правової компетентності майбутніх соціальних працівниківuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140-146.pdf398,98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.