Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14150
Title: Прикладні аспекти управління брендинговою діяльністю підприємства
Authors: Sydoruk, Svetlana V.
Матвійчук, Наталія Миколаївна
Matviichuk, Nataliia M.
Bibliographic description (Ukraine): Сидорук С.В., Матвійчук Н.М. Прикладні аспекти управління брендинговою діяльністю підприємства / С.В. Сидорук, Н.М. Матвійчук // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 114-116.
Issue Date: 2018
Date of entry: 5-Jun-2018
Publisher: Луцький національний технічний університет
Keywords: брендингова діяльність підприємства
Abstract: Для формування вітчизняними виробниками власних успішних брендів у сфері торгівельного обладнання необхідні великі зусилля і грошові кошти, щоб «перехопити ініціативу» у зарубіжних конкурентів, які давно здійснюють рекламний тиск на населення України
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14150
Content type: Thesis
Appears in Collections:Наукові роботи (FEU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Thesis_matv.pdf243,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.