Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSydoruk, Svetlana V.-
dc.contributor.authorМатвійчук, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorMatviichuk, Nataliia M.-
dc.date.accessioned2018-06-05T11:28:13Z-
dc.date.available2018-06-05T11:28:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСидорук С.В., Матвійчук Н.М. Прикладні аспекти управління брендинговою діяльністю підприємства / С.В. Сидорук, Н.М. Матвійчук // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 114-116.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14150-
dc.description.abstractДля формування вітчизняними виробниками власних успішних брендів у сфері торгівельного обладнання необхідні великі зусилля і грошові кошти, щоб «перехопити ініціативу» у зарубіжних конкурентів, які давно здійснюють рекламний тиск на населення Україниuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛуцький національний технічний університетuk_UK
dc.subjectбрендингова діяльність підприємстваuk_UK
dc.titleПрикладні аспекти управління брендинговою діяльністю підприємстваuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Thesis_matv.pdf243,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.