Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14150
Назва: Прикладні аспекти управління брендинговою діяльністю підприємства
Автори: Sydoruk, Svetlana V.
Матвійчук, Наталія Миколаївна
Matviichuk, Nataliia M.
Бібліографічний опис: Сидорук С.В., Матвійчук Н.М. Прикладні аспекти управління брендинговою діяльністю підприємства / С.В. Сидорук, Н.М. Матвійчук // Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки : матеріали V Міжнар. наук.-практ. конф. студентів та молодих науковців. – Луцьк : ІВВ Луцького НТУ, 2018. – С. 114-116.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 5-чер-2018
Видавництво: Луцький національний технічний університет
Теми: брендингова діяльність підприємства
Короткий огляд (реферат): Для формування вітчизняними виробниками власних успішних брендів у сфері торгівельного обладнання необхідні великі зусилля і грошові кошти, щоб «перехопити ініціативу» у зарубіжних конкурентів, які давно здійснюють рекламний тиск на населення України
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14150
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FEU)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Thesis_matv.pdf243,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.