Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14083
Назва: Педагогічні умови оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів
Інші назви: Pedagogical conditions of training process optimization to prepare future teachers of fine arts to promote students' aesthetic culture
Автори: Гатеж, Наталія
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 9-тра-2018
Теми: оптимізація
умови
педагогічні умови
підготовка майбутніх учителів
учитель образотворчого мистецтва
естетична культура
виховання естетичної культури учнів
optimization
conditions
pedagogical conditions
training of future teachers
teacher of fine arts
aesthetic culture
promotion of students' aesthetic culture
Серія/номер: Інноваційні процеси в освіті;7
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу психолого-педагогічної літератури уточнено зміст понять «умови» та «педагогічні умови». Визначено та обґрунтовано педагогічні умови оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів. Доведено, що педагогічні умови підвищення ефективності підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів загальноосвітньої школи – це обставини або фактори, які пов’язані з професійною підготовкою майбутніх учителів і спрямовані на формування у них готовності до здійснення виховної діяльності, зокрема виховання естетичної культури учнів. Based on the analysis of psychological and pedagogical literature, there have been specified notions of 'conditions' and 'pedagogical conditions'. There defined and substantiated are pedagogical conditions of training process optimization to prepare future teachers of fine arts to promote students' aesthetic culture. It has been proved that pedagogical conditions of increased efficiency of training of future teachers of fine arts to prepare them to promote aesthetic culture of secondary students are circumstances or factors connected with professional training of future teachers and aimed at getting them prepared to carry out educational activities, in particular, to promote their students' aesthetic culture.
Опис: Гатеж Н. Педагогічні умови оптимізації процесу підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до виховання естетичної культури учнів / Н. Гатеж // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 43–48.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14083
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гатеж Н.-43-48.pdf415,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.