Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14082
Назва: Експериментальна перевірка сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності
Інші назви: Experimental verification of the formation of readiness of future mathematics teachers for innovative pedagogical activity
Автори: Ачкан, Віталій
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 9-тра-2018
Теми: готовність до інноваційної педагогічної діяльності
вчитель математики
засоби діагностики
readiness for innovative pedagogical activity
teacher of mathematics
diagnostic tools
Серія/номер: Інноваційні процеси в освіті;6
Короткий огляд (реферат): У статті охарактеризовано етапи та складові експериментальної перевірки авторської концепції формування готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності, зокрема охарактеризовано критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності та наведено засоби діагности для кожного із критеріїв. The article describes the stages and individual components of the experimental verification of the author's concept of forming the readiness of future mathematics teachers for innovative pedagogical activity. In particular, the criteria and indicators of the readiness of future mathematics teachers for innovative pedagogical activity are characterized, diagnostic tools are provided for each of the criteria, on the example of the motivation-value component, the algorithm for calculating the coefficient is illustrated, which characterizes the level of formation of this component, the results of measuring the level of the formation of the motivational-value component of readiness for innovative pedagogical activity at the end of the pedagogical experiment are presented.
Опис: Ачкан В. Експериментальна перевірка сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності / В. Ачкан // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 35–43.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14082
ISSN: 2415-8143
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ачкан В.-35-43.pdf509,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.