Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14082
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАчкан, Віталій-
dc.date.accessioned2018-05-09T04:31:48Z-
dc.date.available2018-05-09T04:31:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАчкан В. Експериментальна перевірка сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності / В. Ачкан // Педагогічний часопис Волині : науковий журнал. – Луцьк : СНУ імені Лесі Українки, 2018. – №1 (8). – С. 35–43.-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/14082-
dc.description.abstractУ статті охарактеризовано етапи та складові експериментальної перевірки авторської концепції формування готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності, зокрема охарактеризовано критерії сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльності та наведено засоби діагности для кожного із критеріїв. The article describes the stages and individual components of the experimental verification of the author's concept of forming the readiness of future mathematics teachers for innovative pedagogical activity. In particular, the criteria and indicators of the readiness of future mathematics teachers for innovative pedagogical activity are characterized, diagnostic tools are provided for each of the criteria, on the example of the motivation-value component, the algorithm for calculating the coefficient is illustrated, which characterizes the level of formation of this component, the results of measuring the level of the formation of the motivational-value component of readiness for innovative pedagogical activity at the end of the pedagogical experiment are presented.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні процеси в освіті;6-
dc.subjectготовність до інноваційної педагогічної діяльностіuk_UK
dc.subjectвчитель математикиuk_UK
dc.subjectзасоби діагностикиuk_UK
dc.subjectreadiness for innovative pedagogical activityuk_UK
dc.subjectteacher of mathematicsuk_UK
dc.subjectdiagnostic toolsuk_UK
dc.titleЕкспериментальна перевірка сформованості готовності майбутніх учителів математики до інноваційної педагогічної діяльностіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2018, № 1(8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35-43.pdf509,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.